Nagu sa juba ilmselt tead, ei näe suur osa teie Facebook jälgijad teie loodud haaravaid postitusi. Kuid teie siiski soovite oma uudiseid kõigi jälgijatega jagada ja lisaks hankida ka uusi kliente. Oma sihtrühmani jõudmiseks tuleb siis kasutada Facebook ja Instagram reklaamide abi. See on kõigile jõukohane ja lihtsaim viis oleks lihtsalt oma postitusi otse Facebooki kontolt võimendada - boostida ehk siis reklaamida. Teisisõnu ongi võimendatud postitused reklaamid, mille lood oma Facebooki lehe postitusest. Postituse võimendamine võib aidata teil saada rohkem sõnumeid, videovaatamisi, müügivihjeid või kõnesid. Nii võite jõuda ka uute inimesteni, kes on tõenäoliselt teie lehest või ettevõttest huvitatud, kuid ei jälgi teid praegu.
Veidi keerulisemaks läheb, kui soovite sihtida ja suunata reklaami õigetele inimestele ning minna reklaamikulude optimeerimisega põhjalikumaks. Ka see pole midagi millega te hakkama ei saaks, tuleb vaid sukelduda - varuda aega ja õppida kuidas süsteem töötab.
Edasi kohtute juba Facebook Ads reklaamihaldusplatvormiga. See on tööriist, mis võimaldab teil Facebook ja Instagram reklaame luua ning hallata. Kampaaniate ehitamine Facebook Ads platvormil käib samm-sammult läbi juhendatud teekonna, tuleb vaid tähelepanelikult teha õigeid valikuid. Kampaaniate loomisel valid oma eesmärgi, sihtrühmad kelleni jõuda soovite, asukohad kus reklaami näidata, reklaamiformaadi, eelarve ja paigutuse. Reklaame saad paigutada näiteks Facebook kasutajate avalehele, paremasse serva, mobiilile, Messenger ja Instagram platvormile.
Oluline on läbi mõelda kampaania reklaamtekstid ja bännerid, et need looksid sobilikud ootused enne teie kodulehele jõudmist. Nii on suurem võimalus, et saavutad kontakti inimestega, kes hiljem kodulehel ka teie kliendiks hakkavad.
Tähtis on järgida Facebooki reklaamieeskirju, et te ei satuks reklaamima keelatud tooteid, teenuseid ega kuvama sobimatut sisu, vastasel juhul suure tõenäosusega teie konto blokeeritakse.
Teie reklaamid peavad järgima ka Facebooki kogukonna standardeid. Kampaaniat alustades vaatab Facebooki meeskond esmalt üle kõik teie reklaami visuaalid, tekstid ja ka kodulehe lingid. Näiteks seisavad Facebooki kogukonna standardid vastu seksuaalsele ärakasutamisele, diskrimineerimisele, võltsile või eksitavale reklaamile ning reklaamile, mis annab kasutajatele halva reklaamikogemuse.
Mine kindla peale välja – pisut aega võib kuluda enne kui saad kampaaniaga alustada või konsulteeri meie agentuuriga, aitame teil oma äri Facebooki reklaamidega kasvatada.
