Veebiäri toetamine Hearst Magazines digiajakirjadega

Kas sellised ajakirjad nagu ELLE, Country Living, Bazaar, Esquire, Marie Claire, Cosmopolitan, Delish või Men's Health tulevad tuttavad ette? Maailmas on ligi 250 ajakirja, mida avaldab Hearst Magazines. Lisades nendele digiväljaanded saate kokku sadu tuhandeid lugejaid rahvusvahelisel tasandil – hea võimalus tutvustada ettevõtet või teenuseid, suurendada teadlikkust, luua brändi ja hankida uusi kliente, eriti kui teete äri internetis. See on võimas digiplatvormide portfell, mille brändid kõnetavad igakuiselt 132 miljonit külastajat ja 239 miljonit sotsiaalmeedia jälgijat.

Hearst ajakirjade ajalugu ulatub väga kaugele, selle asutaja William Randolph Hearst oli Ameerika ärimees, ajalehtede väljaandja ja poliitik, kes asutas Ameerika suurima ajalehtede keti ja meediafirma Hearst Communications 1887. aastal Californias, 134 aastat tagasi.

Hearst lõi keti, mis omas tipphetkel peaaegu 30 paberlehte suuremates Ameerika linnades. Hiljem laiendades äri ajakirjadele, lõi maailma suurima ajalehe- ja ajakirjaäri. Hearst Magazines on üks maailma suurimaid ajakirjade väljaandjaid maailmas, omades sealhulgas rohkem kui 25 brändi USA-s.


Paljudele Hearst`i digiplatvormidele saate suunata oma bänner- ja videoreklaame, promoda blogiartikleid või Instagrami postitusi. See kindlasti üks huvitav kanal, mida proovida ning oma meediaplaani lisada. Pildid: hearst.com




0 views