Alusta LinkedIn reklaamidega

LinkedIn on üks osa edukast turundusstrateegiast tänapäeval, see aitab sul jõuda professionaalideni ja mõjukate otsustajateni, et juhtida neid teie ettevõtte jaoks vajalike toiminguteni. Suurenda bränditeadlikkust, liiklust kodulehele ja genereeri uusi müügivihjeid, millest võivad kodulehel omakorda päris kliendid saada. Pea ka meeles, kuidas pärast reklaami oma kontaktidega suhelda.


LinkedIn on sageli alakasutatud, kui tuleb valida erinevate sotsiaalmeedia platvormide vahel. Kuid see võib olla äärmiselt võimas tööriist, kui seda õigesti kasutada, et parandada bränditeadlikkust ja laiendada oma äri.


Võimalus on valida erinevate reklaamiformaatide vahel, kasutades karussellreklaame, bänner- või videoreklaame, sponsoreeritud sõnumeid otse LinkedIn`i kasutajate postkasti. Olemas on ka ankeetvormid, mis võimaldavad leida sobivamaid müügivihjeid.


Ka üldise kaubamärgituntuse tõstmise või müügivihjete genereerimise juures on sihtimine alati võtmetähtsusega. Saad valida peamiste demograafiliste näitajate ja elukutsepõhise sihtimise vahel. Samuti on võimalik üles laadida ettevõtete nimekirju, mille spetsialistidele või juhtidele sõnumeid suunata.


Eelarvetega seoses tuleb samuti mõned asjad meeles pidada, alusta oma kampaania meediaeelarve planeerimist alates 500 eurost kuus. Ulatuslikum sihtrühm nõuab alati suuremaid investeeringuid, samuti on LinkedIn klikihinna poolest üks kallimaid sotsiaalvõrgustikke. Tundmatud kaubamärgid saavad kampaaniates tihtipeale tulemuseks madalama CTR tulemuse.




0 views