Google Ads märksõnaotsing müügivihjete loomiseks

Google Ads on veebireklaamiplatvorm, mis on varasemast tuntud nimega Google Adwords. See on teie ettevõtte jaoks esimene ja kõige odavam viis kasumit teenida. Kujuta seda ette digitaalse reklaamsildina, mis juhib inimesi tiheda liiklusega tänavalt teie nurgatagusesse poodi täpselt siis, kui vaja.


Kui olete loonud ettevõttele kodulehe, kuid see ei tule lihtsalt veebiotsingust esimeste hulgas välja, siis selle kompenseerimiseks on kõige kiirem ja lihtsam viis jõuda oma klientideni just Google Ads märksõnaotsingu abil.

Ostuotsuste tegemisel kasutavad inimesed Google abi erinevate pakkumiste, teenuste ja toodete otsimiseks. Teie olete täpselt õigel hetkel nende silme ees, muudate reklaami näitamised klikkideks, kodulehe külastused müügivihjeteks, konversioonideks ning lõpuks ka müügiks. Google Ads võimaldab teil reklaamida oma tooteid ja teenuseid, kui kasutajad otsivad asjakohaseid märksõnu.


Google reklaami ostmine ei taga aga teile tingimata esikohta. Lõppude lõpuks on teil tõenäoliselt ka teisi konkurente, kes kasutavad samu märksõnu. Google Ads töötab kliki eest tasumise (PPC) mudeli alusel. See tähendab, et põhimõtteliselt sihite Google'is konkreetseid märksõnu ja teete märksõnale automatiseeritud hinnapakkumisi teistega konkureerides ning sihtides samu märksõnu.


Teie pakkumised on nii kõrged, kui palju olete valmis reklaami näitamise eest maksma. Kui konkurendid on valmis rohkem maksma, haaravad nad rohkem näitamisi, klikke ja kõrgemaid positsioone otsingutulemustes.


Samuti saate oma reklaamile määrata maksimaalse päevaeelarve, siis ei kuluta te selle reklaami jaoks päevas rohkem kui konkreetse summa. See tähendab otsingusõnade testimist ja peenhäälestamist, et muuta oma kampaaniad tõhusamaks. Rahulik tegutsemine aitab teil paremini mõista, kui palju eelarvet peaksite oma digireklaamikampaania jaoks kulutama.


Google arvestab ka teie reklaamide kvaliteediskoori. See on teie reklaamide, märksõnade ja kodulehe kvaliteedihinnang. Kõrgema kvaliteediga reklaamid võivad kaasa tuua madalamaid hindu ja paremaid reklaamipositsioone, seega veenduge, et teie reklaamid oleksid asjakohased, sõnum selge ja arusaadav.

Teie reklaamide kvaliteediskoor koos teie pakkumissummaga loob teile reklaamipaigutuspositsiooni, kus teie reklaam kuvatakse otsingutulemuste lehel. Seda kõike tehakse jooksvalt ja automaatselt. Paremate tulemuste saamiseks, tuleb kampaaniat perioodiliselt jälgida ja täpsustada. Kui klient teie reklaami näeb ja sellel klikib, saavutab reklaam suure tõenäosusega oma eesmärgi, saab müügivihjeks või konverteerub kliendiostuks.


Nüüd on teie kodulehe ülesanne muuta klient päriselt kliendiks. Kodulehe analüüsis on oluline jälgida bounce rate`i. Kui bounce rate on kuni 100%, siis on miskit valesti, kliendid ei veeda teie lehel rohkem kui sekundit ja lahkuvad sellelt. See võib tähendada, et pakkumine või info teie kodulehel ei vastanud ootustele mis reklaamis oli lubatud. Võib puududa ka asjakohast teavet või see ei avaldanud head muljet. Samuti võib kõrge bounce rate tähendada, et teie Google Ads sihtimine on kehv või ei ole valitud õige sihtrühm.


Kui olete selleks valmis, teil on piisavalt aega kõigi küsimuste lahendamiseks, siis on võimalik kõigega ise hakkama saada. Valdavalt on siiski parem, kui teil on usaldusväärne partner kõigi seadistuste, reklaamide loomise ja peenhäälestuse jaoks.





1 view